Cheers Mully

User avatar
Dusky_Chaser
Expert
Expert
Posts: 424
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Melbourne

Cheers Mully

Post by Dusky_Chaser » Fri Feb 22, 2008 7:24 pm

I got the bozo's today.
Just wanted to say big thanks to Mully. thumbsupsmilie
Gotta admit, they look preety good. Will give em a crack soon and post any pics if I can get a fish or 3.
Nobody laughs at my tackle lol
Image

Mully
Master
Master
Posts: 5956
Joined: Mon Aug 20, 2007 7:19 pm
Location: On The Mighty Murray, South Australia
Mood:
Contact:

Post by Mully » Fri Feb 22, 2008 7:45 pm

thumbsupsmilie Great stuff were not sponsored by anyone but these plastics work thats why I don't mind giving a few away as prizes plus there an ozzy company...
Dont know if you have noticed but bassman spinners use them as standard issue for their spinner baits.

Anyway glad you got them and get a metery thumbsupsmilie

User avatar
Dusky_Chaser
Expert
Expert
Posts: 424
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Melbourne

Post by Dusky_Chaser » Fri Feb 22, 2008 7:49 pm

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM METERY droolsmilie

User avatar
Dusky_Chaser
Expert
Expert
Posts: 424
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Melbourne

Post by Dusky_Chaser » Fri Feb 22, 2008 7:49 pm

Just opened a pack. They sure do stink lol

User avatar
Dusky_Chaser
Expert
Expert
Posts: 424
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Melbourne

Post by Dusky_Chaser » Fri Feb 22, 2008 9:05 pm

Just worked out what the smell is. -duh

User avatar
Dusky_Chaser
Expert
Expert
Posts: 424
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Melbourne

Post by Dusky_Chaser » Fri Feb 22, 2008 9:08 pm

droolsmilie Image

User avatar
Dusky_Chaser
Expert
Expert
Posts: 424
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Melbourne

Post by Dusky_Chaser » Fri Feb 22, 2008 9:09 pm

But weird garlic
-vomit -vomit -vomit
lol lol

Mully
Master
Master
Posts: 5956
Joined: Mon Aug 20, 2007 7:19 pm
Location: On The Mighty Murray, South Australia
Mood:
Contact:

Post by Mully » Fri Feb 22, 2008 9:40 pm

mmmmmmmmm weird garlic is great Dan loves the stuff also lol

User avatar
Dan
Guru
Guru
Posts: 608
Joined: Thu Aug 23, 2007 3:40 pm
Location: S.A

Post by Dan » Sat Feb 23, 2008 3:41 am

I can't stand garlic scent thubsdown thubsdown thubsdown nope nope nope lol

User avatar
Dusky_Chaser
Expert
Expert
Posts: 424
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Melbourne

Post by Dusky_Chaser » Sat Feb 23, 2008 5:17 am

Yeah, gotta admit its a bit average.
Fings with fins love it thought.

Weirdo's

Post Reply

Return to “Bozo`s”